söndag 1 februari 2015

Mina tankar

Heeeej!

Så, sitter och spelar sso medans jag skriver här så.. ja, då vet ni det.
 Känns som om att jag är den enda som faktiskt gillar den här utrustningen haha. Tyckte den passade till den här fjordingen.
 Snäääla, kan jag komma dit någon gång? ;_;
Juste! kolla, dom dära tre där till vänster. Jag har redan den vita men vill ha någon utav dom andra två också.. Bara så himla svårt att bestämma mig då jag gillar mörka hästar men den andra påminner mig om vanilj glass med kola sås på. Den ser så.. god.. ut.. ;_;. börjar jag bli som han, han som ville käka min häst som tar hand om fiket vid Nic? oh no.
 Sen bytte jag hest.
Såhär gör jag när jag ska kolla priser och jämföra lite. Skulle kolla om jag hade råd med hela sköld settet, men tydligen inte ;_;. gillar inte det settet så himla mycket men eftersom att den hade ganska bra stats, bättre en det som mini sister har på sig nu så undrade jag om jag hade råd att byta till det men, ja, tydligen inte. En annan dag :).

Så, det var dagens inlägg haha, mitt i natten. Ska ta nya bilder imorgon på min gubbe också.. eh, ja men vi ses imorgon. Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar