onsdag 4 februari 2015

Ändrat lite :D

Hej!

Som ni kanske kan se så har jag ändrat bilden där uppe.. vill inte kalla det för header för av någon anledning så gillar jag inte det ordet, haha.

Jag är så lat att jag tog bara en bild, klippte om den och la till mitt namn på den i paint.

Men iallafall, idag kom det en uppdatering (skriver det här klockan tolv på natten) och den var väll helt ok förutom att jack faktiskt inte hade något uppdrag, som det stod att han skulle ha. Men iallafall, blev äntligen populär hos Nic så jag har köpt hela det dära vit/svarta fluffiga settet.


Sen köpte jag en utav dom nya tröjorna som kom i denna uppdatering. Jag ÄLSKAR dom stickade tröjorna i spelet, dom är så himla mysiga! Orkade tyvärr inte ta flera bilder, sorry, men jag är så trött just nu haha. ni får mer imorgon. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar