måndag 21 juli 2014

WIP

WIP
Work in progress.
Yes, jag är inte klar med bloggens utseende och alla länkar till hästarna. måste lixom göra ett inlägg per häst och skriva lite saker och sen kopiera den länken och lägga in DEN på bilden på varje häst.
Och det kommer inte vara några bilder på hästarna ännu i inläggen för jag har inte bilder på hästarna vid den datorn som jag sitter vid. Så jag skriver bara om dom nu, sen finslipar jag dom inläggen och sen ska det väll vara klart..?

ah, fast vet ni vad jag kom in till på min data? "support upphör för Windows XP"...

"om din dator inte kan köra windows 8, då är det nog dags att skaffa en ny dator" haha det var lite roligt faktiskt, att dom skrev det.

Men det betyder i princip att jag måste skaffa en ny dator. Fast egentligen inte. Har inget behov av att ha en egen dator.. vi har redan två mäktiga datorer så det är onödigt att köpa en egen till mig.

Men, det kommer läggas upp massa random texter här nu så.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar