lördag 19 juli 2014

Hej, hej, hej.

Sååååååååå..

Jag köpte den svarta (att jag aldrig kommer ihåg vad dom heter, måste kolla...) tinkern från västkobben i tisdags för jag ville inte chansa att den skulle vara kvar efter onsdags uppdateringen eller inte.
Så jag köpte den..

MistHunter fick den heta.

och sen var dom kvar efter uppdateringen och det är dubbel helg nu... gissa om min själ gråter just nu? haha nej men det är lugnt, jag hade ändå räknat med det.. så. man får vänja sig lite vid det när det gäller SSO.

Den nya uppdateringen.. är inget speciellt, men äntligen har man något att göra iallafall.

Jag funderar på att göra en ny blogg.. en lite mera personlig blogg. hade en förut och jag skrev hyffsat mycket på den, men jag brukar alltid sluta efter ett tag. haha fast, instagram är ju typ som min blogg. lägger upp mera text och bilder där en vad jag gör på en blogg.. så vi får se. Är ändå lite sugen på att starta en för att jag gillar att fixa med bloggens utseende :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar