söndag 20 april 2014

Namen tjena!

haha hejsan, såhär typ 1000 år har gått från mitt senaste inlägg här.. har inte haft så mycket att göra här.. vet inte vad jag ska skriva, vet inte heller vad alla andra skriver på sina SSO bloggar.. får väll gå och kolla lite och få insperation på någon random bloggare x) men ja, som sagt.. ska väll börja skriva här för jag känner att jag har lite mera att skriva om just nu för det har hänt mycket ända sen sist jag har var.. spelet har fått massa uppdateringar, jag har gått med i en underbar klubb (PB - Pink Bullets) och fått massa hästar ;).
Men ja, massa som har hänt och då betyder det att jag får nog ta att göra massa ändringar på bloggen här dårå.. ändra bild, bakgrund, font och skit.. så ska sitta och leka lite med det nu :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar