måndag 21 april 2014

En dag av..

Hejsan ^^.
Idag ska jag inte sitta vid datan allts.. Sååå.. Det blir ju ingen uppdatering idag om spelet.. MEN! Jag har installerat blogger appen på min mobil så då kan jag uppdatera här om spelet lite oftare och bättre.. Men jag måste fortfarande kopiera bilderna från datan till min mobil. Men jag kan lägga ut bilderna på min Facebook, sen går jag till facebook och sparar bilderna i min mobil och sen kan jag lägga ut här :). Så.. Det blir bra :3.

På onsdag kommer den stora uppdateringen som har fått väldigt mycket prat omkring sig. Jag längtar verkligen jätte mycket! När den första bilden kom gissade jag direkt på jarla city och alla andra sa nej till mig. Men se, jag hade rätt! Jag känner mig ";)" <-- sådär. Haha xD nej men, alltid kul att ha rätt ^_^. Man såg ju i bakgrunden vilket berg det var, det ser ju vem som helst. (Men tydligen inte). 

Jaja, kanske sitter vid datan idag, men det är inte länge.. Säkert bara en halvtimma för jag ska egentligen inte sitta där. Men vi får se. 

Nu ska jag avsluta detta inlägg och ha en glad påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar