söndag 18 januari 2015

Haha, hejsan..

Hej!
Som ni kanske har märkt, ni som läste något ur denna blogg så kan man bara skrolla ner och märka att jag har inte rört denna blogg på.. jag vet inte, länge.
Alltså, jag gillar iden att ha en SSO blogg.. men.. eftersom att jag har massa andra saker att göra en att spela SSO så glömmer man ju bort att man måste lägga in bilder här osv.. haha vad jag gör när jag inte spelar SSO, jo ehm.. spelar andra spel haha! Jag lixom har egentligen inte det intresset till att ha en blogg fast ändå så vill jag.

Så.. jag gör det här inlägget för att bara säga att jag kommer ju ha kvar den här bloggen men det kommer bli lite.. glest med uppdateringar. Jag har ju mycket att skriva om i alla fall, det kan jag lova haha. Har hänt mycket..

Det första jag märkte var mina hästar på sidan här, har ju betydligt flera hästar nu. Sen har jag flyttat till ett stall som jag aldrig har bott på förut.

Men nu är det ju så att den datan som jag brukar spela vid är på lagning och kommer tillbaka snart och det är väldigt segt och jobbigt att jobba på bloggen med dessa två sega datorerna då dom inte kan köra SSO med högsta grafik inställningarna och det blir fula bilder osv, osv. Så jag tänker börja lägga ut bilder här sen när den datan är klar, men jag varnar er, kan ta ganska lång tid tills jag är tillbaka hit igen haha, det beror på.

Så.. ska försöka fixa alla bilderna till nya hästarna och sånt.. ville bara skriva det.

Juste! Om någon vill gå med i Pink Bullets, den bästa klubben någonsin så är det bara att breva klubbägarna! http://pinkbullets.weebly.com/regleransoumlkan.html på den länken har ni all information om hur ni kan ansöka :).

Det bästa med denna älskade klubb är att alla är accepterade för den man är. alla är så förståeliga <3.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar